Search This Blog

Thursday 19 March 2015

Opening Ceremony and CNY celebration at Shaklee JB Branch

15/3/2015 adalah tarikh keramat (eh keramat ke) untuk Shaklee JB Branch. Tarikh ini adalah tarikh official pembukaan JB branch yang baru. Berpindah ke bangunan baru yang lebih besar dan selesa untuk pengguna-pengguna Shaklee.

Antara fakta menarik Shaklee JB Branch yang baru ini adalah:
- JB branch adalah branch Shaklee yang paling besar berbanding branch-branch lain. Berkeluasan 6000 kaki per segi.
- JB branch mempunyai signboard SHAKLEE terpanjang di Malaysia.

Semasa hari perasmian ini saya berkesempatan bertemu muka dengan Victor Lim, president Shaklee Malaysia. Sangat peramah orang nya. Upacara pemotongan reben oleh Victor Lim.


 
 
Banyak aktiviti dijalankan semasa hari perasmian. Antaranya adalah lucky draw, best dress competition, acara tiub belon, health check by nutritionist dan acara potong kek.
 
 
Saya antara yang bertuah hari tu sebab dapat lucky draw Vita-lea. Saya juga menjadi salah seorang peserta best dress competition.
 
 
Victor Lim bersama Master2 di JB memotong kek.

 Health check oleh nutritionist
Dr. Maslinda salah seorang master dari JB.

Antara pemenang bertuah yang dapat VIVIX

Pertandingan best dress

Antara pemenang lucky draw
 
 
Sangat seronok dan meriah acara yang diadakan pada hari tu. Banyak cas-cas positif mengalir dalam diri terutama bila dengar master-master berucap.
 
Semoga perjalanan serta perjuangan saya dalam business Shaklee mendapat berkat dari Allah serta menjadikan saya terus maju dalam hidup. Mengejar impian untuk menjadi WAHM.
 
Aja-aja Fighting!!


No comments:

Post a Comment